דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה רומנטית: הצעות רומנטיות לבילוי בשניים 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2933 פעמים ]

האם אתם מרגישים שהזוגיות ביניכם דורכת במקום? האם אתם מצטערים בכל תחילת שבוע על כך שאתם לא מבלים מספיק זה עם זו? האם העבודה, הילדים והמשפחה ושאר הסידורים מפריעים לכם לטפח את הזוגיות? במאמר הבא ננסה לספק לכם כמה רעיונות לבילוי רומנטי בשניים שיגרמו ליחסים שלכם להמריא באמצעות טיסה רומנטית, בין השאר בעזרת שיעורי טיסה שיקרבו ביניכם.

ייתכן שבת הזוג שלך תמיד מתלוננת בפניך שאתה לא רומנטי מדי. במקרים אלו אתה שובר את הראש, מנסה לתכנן ערב רומנטי כבקשתה, אך לא מצליח לעלות על רעיונות מקוריים מספיק. מרוב שאתה רוצה לעשות משהו מיוחד ומקורי, בסופו של דבר אתם מוצאים את עצמכם שוב מול הטלוויזיה, ערימות הכביסה והילדים. אל תתייאש! במאמר הבא ננסה לעזור...

אם אתם זוג הרפתקני במיוחד, אנו מציעים לכם ללמוד יחד תחביב משותף לשניכם. תוכלו ללמוד שיעורי טיסה בשניים, ללמוד לצלול, לעשות סנפלינג, טיפוס הרים, דאייה ועוד. הכול כיד הדמיון הטובה עליכם ובהתאם למידת אומץ הלב שלכם. שיעורי טיסה למשל הם תחביב בטוח יחסית ובעזרת מדריך מאומן תוכלו גם אתם לדעת איך להטיס מטוס.

ערב רומנטי בשניים יכול גם לשלב טיסה רומנטית בשמי הארץ. במהלך טיסה רומנטית תוכלו להשקיף על נופי ישראל היפים מלמעלה, להאזין למוזיקה האהובה עליכם, ללגום יין טוב ולטעום אוכל משובח. בשמיים, כאשר רק שניכם נמצאים בטיסה רומנטית, זה הזמן המושלם להתחבר ולהכיר מחדש.

טיסה רומנטית אפשר גם לשלב עם טיול באתרי הטבע המיוחדים של הארץ. ניתן לשלב טיסה רומנטית גם בסוף שבוע מפנק שכולו מוקדש לכם כזוג ומנותק מהפרעות העולם החיצוני. הרשו לעצמכם לערב אחד להרגיש כמו אנשי העשירון העליון וצאו לחוויה מיוחדת שתכלול טיסה רומנטית אותה לא תשכחו לעולם.

אפשרות נוספת היא לשלב טיסה רומנטית יחד עם ארוחה במסעדה יוקרתית. אם אתם מתלבטים לגבי ההוצאה הכספית, שאלו את עצמכם את השאלה הבאה- עד כמה אתם באמת מרשים לעצמכם להתפנק? לא מגיע לכם לאחר שבוע עבודה עמוס וטורדני קצת להחזיר לעצמכם? טיסה רומנטית היא חוויה חד פעמית, אבל כזו שזוכרים כל החיים. טיסה רומנטית היא גם אירוע נפלא עליו תוכלו לספר לחברים, לקרובי המשפחה וכן גם לילדים שלכם.

מה דעתכם לשלב את הסרט האהוב עליכם במהלך טיסה רומנטית? בערב המורכב מטיסה רומנטית הכול אפשרי. תוכלו לשלב סרטים העוסקים בתעופה כמו "אהבה בשחקים", סרט רומנטי קלאסי כמו "אישה יפה" או קומדיה כמו "כשהארי פגש את סאלי". הקרנת סרט במהלך טיסה רומנטית יגרום לכם להרגיש כאילו אתם לפחות בהוליווד עצמה, ואם תשלבו את הטיסה יחד עם שיעורי טיסה תוכלו בהחלט להרגיש ככוכבים אמיתיים, ששום דבר לא עומד בדרכיכם.

אין כמו מוטיב ההפתעה כדי להכניס ריגוש נוסף לפגישה הרומנטית שלכם. דברו עם המנהלים בעבודה של בן הזוג או בת הזוג ובקשו יום חופש בשמו או בשמה. בבוקר הפתיעו את בן או בת הזוג שלכם עם ארוחת בוקר ואחר כך ספרו להם שאתם הולכים ללמוד היום יחד שיעורי טיסה ולסיום לטוס בטיסה רומנטית בשמי הארץ! אנו מבטיחים לכם שאת ההבעה על פניהם של בני הזוג שלכם לא תשכחו במהרה. יום רומנטי יקרב אתכם שוב זה לזו ויזכיר לכם את מה שחשוב באמת בחיים: האהבה שביניכם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב